U.S. and ITALY

Hej bloggen! Jag har ej meddelat er om att jag åkte till USA and ITALIA. Men iaf jag kom hem igår på kvällen runt nio tiden.

Jag var  i new york i en vecka och hälsade på min kompis som flyttade dit för drygt 3 år sen.
Det var så roligt att få träffa henne. Vi gjorde massa roliga saker tillsammans. OHH vill verkligen också bo i USA omg de är så härliigt massa folk, man ser alltid höga fina byggnader och massa gula taxi bilar som bara kör förbi.

Självklart har jag shoppat! ahahah ofta jag missar de bilder kommer upp sen....
Efter sju dagar i New york åkte jag till Italien (room). Jag mötte min mamma och hennes kille (jonas i flygplatsen sedan åkte vi till våran hotell. Jag åkte till room för att jag var bjuden på jonas lillesysters bröllop. Hon gifte sig på ett fin hoteel det vaar så LYX! omg jag vill också gifta mig utomlands så härliigt. Bröllopet var klockren som sagt efter åt gick hela familjen på middag i en mys restaurand i romms gamlastan.
Bröllops paret spenderade bara 3 dagar i room sedan flydde de vidare mot Turkiet för att uppleva en härlig smek månad! HÄRLIGT VAAH.

Dags att berätta om idag.. Jag har inte gått  till skolan än har missat 3 veckors plugg om vi ens har börjat med alla kurser! Idag vaknade jag kl 14:00 sedan gick jag ner till tvätt stugen och bokade en tid. Så idag kl 16:00 hade jag tvätt tid till kl 17:00. Efter tvätten duschade jag en sanbbis sedan tog jag tag i städningen. Efter gick jag till waynes coffee och fikade med min käraste vän Simona. Imorgon blir det nog skola oh now jag orkar inte att vakna tidigt. Nu ska jag nog titta på nogån bra film tjejer puss!!!<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0