VEM BLIR ÅRETS BLOGG!


Idag gäller det ju! Blogawards galan ikväll!
Jag känner på mig att Kenza kommer vinna som årets blogg i år, hon vann ju förra året men vad säger ni?
Vem tycker ni ska vinna och vem tror ni kommer vinna i år?

Jag tycker att Foki är den som ska vinna hela grejen, hon har ju en sån rolig blogg att läsa!
För Kenza blondisen och Kissie? Det är de som har mest läsare. Men Kissie kan man redan stryka.
Jag tror inte så många kommer rösta på henne, hon har ju mer hatare runt omkring sig än fans direkt..?
Kenza är ju en cool tjej men det vore kul med lite växling. Och blondisen? Nja, hennes blogg är inte direkt
så rolig att läsa.. Så jag säger Foki! Foki ska vinna i år! 


Vem tycker ni ska vinna och vem tror ni kommer vinna egentligen?
Who will be the blogqueen 2009? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0