Ingen skola

Idag vaknade jah kl 10 hoppade in i duschen och gjorde mig i ordning sedn ner till T-banan. När jag ska in i tåget får jag ett sms av min kompis att vi inte har några lektioner alls idag (Snacka om att fixa sig i onödan) Jag blev så J*vla arg och gick raka vägen hem..  Nu så sitter jag hemma i min varma mjukisdress och en varmchocklad.
Ska börja plugga svenska snart så jag slipper göra det på kvällen , ska skriva en uppsatts som ska vara 6-8 sidor.
Imorgon har jag engelska redovisning med Claudia hoppas det går bra vi ska snacka om Indien i en hel timme ouuftt och hela klassen ska glo på oss PRRIGT! Aja vi får väl hålla tummarna för ett VG.
Ikväll gör jag inget speciellt ska nog ta det lugnt framför teven, Nu ska jag ringa mamma sedan plugg.

KISS AND HUG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0