ANONYM!!

Heellööö!!!

Igår åkte jag hem till min kära anonym kompis, vi chillade hemma hos henne eftersom anonym hade kampat hemma så hade vi jätte tråkigt då åkte vi till Rinkeby för att käka i ale grillen (ahhahaahah) Jag , B och anonym dåra de va vi tre ,jag måste bara påpeka att ANONYYM hade världens kattigaste outfit (hahahaahahahah) jag dör av garv när jag skriver detta så ni vet. Men iaf älskar henne ändå efter att vi va i grillen 1timma så flög vi hem sedan satt vi med andra B och snacka om allt möjliigt.
Jag har massa bilder från igåår NEJ ni får inte se AHAHAH MEN JAG SKA LÄGGA UPP EN BILD PÅ ANONYMS OUTFIT HAHAHA  hon har aldrig gått ut så där som hon gjorde igåår så jag blev också lite chockad ska ni veta:O puss hej leverpastej!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0