LÖRDAG

japp äntligen fick jag och Emma en fin lägenhet. OH  de låter så häftigt ska flytta ut med en kompis ingen mamma mer, dags och klara sig själv nu mer ansvar. Förlåt för den dåliga uppdateringen jag har verkligen en orsak till dett . Jo jag hade två jätte stora prov i juridik det var helt sjukt, hoppas att de gick bra för mig :/  jag hade även massa inlämingsuppgifter att göra.

Igår efter plugget träffade jag Mikaela och Navroz. Vi åkte in till stan och kolla runt massa butiker jag hitta ett par klack skor från Zara ur snygga efter vandringen gick vi till gallerian och fikade tillsammans. efter de så åkte jag till odenplan för att träffa jessi. På kvällen blev det mys med mamma vi titta på slumdog millioner en jätte bra film som jag verkligen rekomenderar. Idag Klockan sex ska jag träffa Emma vi ska äta en god middag och senare gå över till vår nya lägenhet och kika lite. Nu måste jag ta en dusch!.  Goodbye

Jamal från (slumdog millioner )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0