Torsdag!

HEJ BABY..

Idag vaknade jag rätt sent , jag tog en snabb dusch och käkade frukost .
de  va rätt bra väder till klockan 2  sen så började det att regna SUCK!!
middsommar to morrow och de ser ut som att de blir en regnig middsommar i år också .
Vi vill ju gärna ha sol här i stockholm + Sverige.

snart blir det GREKLAND så jäkla nice asso kan inte förklara ska börja shoppa lite shorts och lite krämer o så de man behöver you know.. Efter en veckas semester i grekland så kommer jag tillbaka till Sverige och två tagar efter blir de Turkiet ohh måste tvätta kläderna snabbt och börja packa igen usch!!

Snart ska jag hem till pappa och käka middag tillsammans med hans fru ! idag slapp man laga mat GOOD  :p
snacka om att vara lat..  Redan torsdag oohh dagarna bara rinner iväg. De känns inte som sommaar! och de är jäkla suckande kan jag nog säga.  harebra ladies kiss and hug!

  
YESTURDAY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0