MIDSOMMAR YeaH!

GLAD MIDSOMMAR ..

YES idag vaknade jag klockan sju trätt tidigt för klockan nio skulle vi åka i väg. Just nu e jag alltså hos mormor och morfar tillsammans med min mamma och mina underbara kusiner i Jordbro.
Vi ska alltså fira midsaommar tillsammans här , jätte härligt. vi har tur med vädret hoppas de inte regnar nää men vi får väl hålla tummarna :)  Snart ska vi till någon äng här någonstans och ha en mysig middag gemensamt med nära och kära ,,  NAJS

Just nu sitter jag här med min kusin Amelia vi ska snart åka i väg till midsommarstången ,
ha en bra midsommar bloggar senare puss på er alla YEAAHHH!!



dagens midsommar outfit !! 


Kommentarer
Postat av: Diajana

heej ur snygg linne var kan man hitta den dåra:D

2009-06-20 @ 12:10:27
Postat av: suxanna

hej :d tack att du tyckte det den kan du hitta i MQ om inte den är slut

2009-06-20 @ 12:10:58
URL: http://suxanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0