äntligen lite sol!

Godmorgon everybody.
Jag vaknade för drygt en timme sedan och sen dess har jag bara legat i sängen  och tittat på teve.
Vi sov alltså hemma hos mormor. Igår var det rätt bra det var roligt , Efter midsomarmiddagen och efter dansen runt stången så åka jag och min kusin Amelia till Någon club starsz de hettå så iaf , hahaha de va fett nice asso. Massa snygga killar ;O efter en härlig kväll med min Amelia så åkte vi tillbaka till mormor,

Just nu sitter jag här med henne vi ska snart göra en upp och hoppa, sen äta frukost och sedan åka hem ,,
Idag har vi sol och de känns bra och skönt , man blir ju på bra humör  när man ser sunshine ..

bilder kommer sen pöss <33 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0