mot stranden

OLLA! 

just nus itter jag her po hotellet och njuter av den skona A.Cn som fungerar  kalllt!
ot frukost for en liten stund sen och ska snart ner mot stranden och sola. moste fo mer ferg po kroppen..
ikvell ska jag och tvo tjejer som jag lerde kenne her po hottellet ut och clubba lie och ha de kul.
aa inte so mycket att gora idag, sola bada keka och sedan ut po gatan..

Jag har ej hunnit shoppa de synd! Hitta jette snygga veskor lite her och der po gatan men de ganska dyrt! 
Och kleder tenker jag abs inte kopa for de modet passar inte bra till i sverige!!

nu moste jag upp och packa veskan och sedan mot stranden annd steeek!

hare braa puss !

juste de regbar ju i SVERIGEE SYND!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha har saknat dig jätte mkt ! B

2009-07-16 @ 12:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0