Vilken rubrik #

heej alla är hemma nu äntligen kom för en stund sen.

Idag vaknade jag tidigt oh kunde kanppast öppna mina ögon på morgonen ville bara sova mer och mer.
Jag käkade frukost och sedan gjorde mig iordning, skolan va tråkigt som vanligt man ba går igenom vilka kurser man ska läsa i årskus 3. Vi åt lunch vid 11 och sen var det samlig i klass rummet sen var det slut.
Efter skolan så åkte jag in till stan för att träffa min vän cafer tuken han är bäst, vi satt och fika tillsammans.
Mamma ringde mig runt 3 tiden och då var jag tvungen att åka till henne för jag hade glömt mina nycklar där.
Åt middag med mamma och göran,sedan fick jag ett sms av simon han ville träffas så åkte jag till sundbyberg. GUD haha vi hade så tråkigt pch de va så j*vla kyligt ute så vi gick in i Mc och åt paj och värmde oss satt där tills nu, men roligt hade vi iaf.

Nu ska jag byte om kommer att explodera i dom här jeansen ja har på mig nu.


bye bye ladies!! / SuXannA 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0