lov!

image428Äntligen lov! hehe  känns jätte skönt för min del iaf . Jag har redan nu börjat små packa mina saker här hemma på torstag ska vi få nycklarna till lägenheten så förmordligen blir de lite flytt jahhuu:p

Idag var jag i skolan slutatde ganska tidigt  ,  så nästan hela min klass åkte till slussen och fikade tillsmmans oh det var så skönt solen seken  vi drack och åt massa gott , nice. Idag träffade jag även min pappa och hans fru , var med dem ett litet tag sen var jag tvungen att åka hem till mamma och hjälpa henne lite. Nu så sitter jag här  och halvsomnar uuch
ska nog ligga på sängen och lyssna på musik
ni får ha det så bra. Önskar er ett bra lov !

kiss hand hug ! // its me suxanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0